Klachten
U heeft een klacht.
Een klacht moet te allen tijde eerst bij Wetland Wonen Groep worden gemeld
U kunt op 3 manieren de klacht indienen bij WWG.
Telefonisch
Als u per telefoon de klacht doorgeeft, noteer dan de datum dat u gebeld heeft, met wie u gesproken heeft en wat de klacht is.
Digitaal
Per computer via de servicelijn. Print dan wel eerst het klachtenformulier voordat u op verzenden drukt. Zo heeft u dan bewijs dat u het verstuurt heeft.
Post
In de brief vermeld u duidelijk uw naam, adres en woonplaats, telefoonnummer en datum waarop u het verstuurt
Wat de klacht is en stel een redelijke termijn vast waarin u hoopt dat de klacht verholpen wordt.
Maak een kopie va de brief, zodat u ook bewijs heeft dat u een brief heeft verstuurt.
Heeft u moeite met het opstellen van een brief benader dan het bestuurslid of contactpersoon van uw kern. Zij helpen u graag met het opstellen van de brief.
U moet de brief zelf versturen.
Is de klacht niet naar tevredenheid opgelost en u komt er met WWG niet uit dan kunt u weer bij ons aankloppen.
Om een voorbeeld te zien van de klachtenbrief, klikt u dan op onderstaande knop: